منتدى الاخوات الستة
بكل حب استمع لدقاته  المسها  بقلبى اخذها بين يدى لماعلم يوما عن الحب شىء سوا قصص ف الخيال 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا بكل حب استمع لدقاته  المسها  بقلبى اخذها بين يدى لماعلم يوما عن الحب شىء سوا قصص ف الخيال 829894
ادارة المنتدي بكل حب استمع لدقاته  المسها  بقلبى اخذها بين يدى لماعلم يوما عن الحب شىء سوا قصص ف الخيال 103798
منتدى الاخوات الستة
بكل حب استمع لدقاته  المسها  بقلبى اخذها بين يدى لماعلم يوما عن الحب شىء سوا قصص ف الخيال 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا بكل حب استمع لدقاته  المسها  بقلبى اخذها بين يدى لماعلم يوما عن الحب شىء سوا قصص ف الخيال 829894
ادارة المنتدي بكل حب استمع لدقاته  المسها  بقلبى اخذها بين يدى لماعلم يوما عن الحب شىء سوا قصص ف الخيال 103798
منتدى الاخوات الستة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

انا من دنيا الخيال...و دنيا الخيال مدينه ساحره و مليئه بالتلال..اول التلال صندوق المحادثات... هناك يتبادلو السلام و كل ما جميل من كلمات.وهذا صندوق المحادثات..و اجملهم الحوار العام ...يزداد المفيد و هنا تكتب الكلمات و اكثر تشويقا في الاقسام .هذا الحوار

الرئيسيةالبوابةأحدث الصوردخولالتسجيل
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع
لا يوجد مستخدم
المواضيع الأخيرة
» أسباب كثره الرزق
بكل حب استمع لدقاته  المسها  بقلبى اخذها بين يدى لماعلم يوما عن الحب شىء سوا قصص ف الخيال Emptyالخميس مايو 28, 2015 8:27 pm من طرف ندى العمر

» سياسة التطنيش .. نصائح قيمة
بكل حب استمع لدقاته  المسها  بقلبى اخذها بين يدى لماعلم يوما عن الحب شىء سوا قصص ف الخيال Emptyالثلاثاء مايو 06, 2014 9:52 pm من طرف دموع الخريف

» توقعات الأبراج 2014
بكل حب استمع لدقاته  المسها  بقلبى اخذها بين يدى لماعلم يوما عن الحب شىء سوا قصص ف الخيال Emptyالجمعة مارس 07, 2014 8:20 pm من طرف دموع الخريف

» جوخان اوزين
بكل حب استمع لدقاته  المسها  بقلبى اخذها بين يدى لماعلم يوما عن الحب شىء سوا قصص ف الخيال Emptyالجمعة نوفمبر 29, 2013 9:56 pm من طرف دموع الخريف

» حكم وامثال ............
بكل حب استمع لدقاته  المسها  بقلبى اخذها بين يدى لماعلم يوما عن الحب شىء سوا قصص ف الخيال Emptyالأحد نوفمبر 03, 2013 4:37 am من طرف ندى العمر

» اختاري من 1 الى 10 وشوفي عيبك
بكل حب استمع لدقاته  المسها  بقلبى اخذها بين يدى لماعلم يوما عن الحب شىء سوا قصص ف الخيال Emptyالأحد سبتمبر 08, 2013 4:43 am من طرف ندى العمر

» أختار/ي مَ 1ألى30 من الاسئلة وجاوبو عليها بكل صرا حة
بكل حب استمع لدقاته  المسها  بقلبى اخذها بين يدى لماعلم يوما عن الحب شىء سوا قصص ف الخيال Emptyالسبت سبتمبر 07, 2013 5:24 am من طرف ندى العمر

» رسالة حبرها دمّي
بكل حب استمع لدقاته  المسها  بقلبى اخذها بين يدى لماعلم يوما عن الحب شىء سوا قصص ف الخيال Emptyالسبت سبتمبر 07, 2013 5:18 am من طرف ندى العمر

» اسم الرسول الكريم بالكامل
بكل حب استمع لدقاته  المسها  بقلبى اخذها بين يدى لماعلم يوما عن الحب شىء سوا قصص ف الخيال Emptyالسبت سبتمبر 07, 2013 5:13 am من طرف ندى العمر

بكل حب استمع لدقاته المسها بقلبى اخذها بين يدى لماعلم يوما عن الحب شىء سوا قصص ف الخيال

كاتب الموضوعرسالة
ندى العمر
الادارة
ندى العمر

اوسمه : 1
انثى
التِنِّين

بكل حب استمع لدقاته  المسها  بقلبى اخذها بين يدى لماعلم يوما عن الحب شىء سوا قصص ف الخيال Empty
مُساهمةموضوع: بكل حب استمع لدقاته المسها بقلبى اخذها بين يدى لماعلم يوما عن الحب شىء سوا قصص ف الخيال   بكل حب استمع لدقاته  المسها  بقلبى اخذها بين يدى لماعلم يوما عن الحب شىء سوا قصص ف الخيال Emptyالجمعة فبراير 03, 2012 5:39 am

[size=24]

أنثى لن يكررها الزمان

ايها الانثى !! من انت !؟! بكل هدوء !! تهمس !! انا . انت
الوصف
لأنك .. ولأني ..
انا .. وأنت
جمعتنا الالام عمرينا
وفرقتنا أقدارنا
وما عاد فى يدينا .. غير اقلام

نسطر بها مشاعرنا
أوكثير علينا حتى هذة الكلمات
اوكثير علينا ان نخرج ..
ما تأن به قلوبنا من أهات
لا اعتقد ..
فدعونا نكتب ونسطر مابداخلنا
همسات فرحه
همسات حزن
همسات روح
همسات قلب متمرد
واكثر القلوب المتمرد
والمتردده

05 أكتوبر, 2011

لوحدك حبيبى

لوحدك حبيبى هتفضل فى قلبى

بكل حب استمع لدقاته  المسها  بقلبى اخذها بين يدى لماعلم يوما عن الحب شىء سوا قصص ف الخيال 3lc45988
ليك انت وبس يانور العيون

احتار ماالذى اقوله واى صفات اصفك

اختار لك اجمل الصفات

فما هى اجملها وان كنت انت اجمل مافيها

بكل حب استمع لدقاته  المسها  بقلبى اخذها بين يدى لماعلم يوما عن الحب شىء سوا قصص ف الخيال 580456567

انتظرك كثيرا وطويلا لتاتى لقلبى تطمئنه

ولكنى ماذلت انتظر على امل لقاءك قريبا

اعشق ملامحك وتفاصيل قلبك

انتظر قلبى ليحتضن قلبك

بكل حب استمع لدقاته  المسها  بقلبى اخذها بين يدى لماعلم يوما عن الحب شىء سوا قصص ف الخيال 3406052085_f22b8692a6_o
انتظرك واتى اليك بكل قوتى مسرعه لالمس احساس قلبك
بكل حب استمع لدقاته  المسها  بقلبى اخذها بين يدى لماعلم يوما عن الحب شىء سوا قصص ف الخيال I_Miss_U
لالامس اوتار قلبك واعزف اجمل قصائدى على اوتار عقلك واحساسك

كم اشتقت لقلبك واحساسك الجميل

حبيبى اترانى بقلبك كما اراك دوما

بكل حب استمع لدقاته  المسها  بقلبى اخذها بين يدى لماعلم يوما عن الحب شىء سوا قصص ف الخيال K4cz14
معك
تعلمت حلاوة الحرف وروعه الكلام
اتدرى ياحب عمرى
انى معك انت عشقت كلام قلبك وفى سكوتك
بكل حب استمع لدقاته  المسها  بقلبى اخذها بين يدى لماعلم يوما عن الحب شىء سوا قصص ف الخيال Keyandheartkeychain3zi4

بكل حب استمع لدقاته المسها بقلبى اخذها بين يدى

لماعلم يوما عن الحب شىء سوا قصص ف الخيال

وعالم من الاوهام وسراب لكل عاشق

وغربه بعد الفراق مع كل القصص كانت النهايه متشابهه

والسناريو معاد

فراق وكذب خداع وغش وهم وكلام واحلام وقصور ف الهواء بتنهد

بكل حب استمع لدقاته  المسها  بقلبى اخذها بين يدى لماعلم يوما عن الحب شىء سوا قصص ف الخيال _Last_Wish__by_moroka323
عشاق يمكن بس بالكدب انتهت حكاياتهم

وشماعات وعلقو عليها اخطائهم

احساسى بيك ياقلبى فوق كل الحروف

فوق كل الكلام

فوق حتى الخيال

فوق كل حكايات الاااااااااااااااااااه

فوق كل عقول البشر

فوق حتى من وصف حب وقلب وهيام

بكل حب استمع لدقاته  المسها  بقلبى اخذها بين يدى لماعلم يوما عن الحب شىء سوا قصص ف الخيال 2105389183_7ba34a787e

حبى ليك مالوش وجود بين البشر ببنيله بيوت جوه قلبى وجنينه حلوة مافيهاش شر

حبى ليك فوق البشر ياعيونى

حبى انا مالوش وصف غير عندى انا وكلماتى بتهرب منى خوفها منى بيخليها تهرب

عارفه مهما حاولت هتقصر

مش ملاك انت ولا حتى بشر

مش وصف لكنه سر جوه قلبى احساس اكبر من اى احساس

بكل حب استمع لدقاته  المسها  بقلبى اخذها بين يدى لماعلم يوما عن الحب شىء سوا قصص ف الخيال 11587
مين انا ياعمرى انا علشان اوصف قلبى انا

مين انا يااابن قلبى انا .علشان اوصل بالكلام احساس

انت منى انا .ابن قلبى انا . ابن ايامى انا. فرحه زمانى انا .

لهفه من الدنيا وعوضى انا .صبر بعد طول انتظار . مكافأه حلوة وحباها اوووووووووووووووى . فرحانه بيها اوووووووووووووى .

مش دايما الدنيا بتدى وكل ده عارفاه انا .

لكنى رضيت بيك من كل دنيتى واستغنيت بيك عن كل البشر

بكل حب استمع لدقاته  المسها  بقلبى اخذها بين يدى لماعلم يوما عن الحب شىء سوا قصص ف الخيال 470837_01240523762

واحتاج انا ايه من كل البشر وانت عندى بكل البشر

وحروفى هربانه خايفه ويمكن انا طمعانه بوصف مش موجود اوصف قلبك بيه

واقول لكل البشر حلاوة قلب حبيبى ايه

وان ايوة الحب موجود

وناره جنه ف الدنيا

وفطرة ومابضيعهاش

بكل حب استمع لدقاته  المسها  بقلبى اخذها بين يدى لماعلم يوما عن الحب شىء سوا قصص ف الخيال Untitled5
واديك يابن ايامى بتحضن قلبى
بكل حب استمع لدقاته  المسها  بقلبى اخذها بين يدى لماعلم يوما عن الحب شىء سوا قصص ف الخيال 4T622880%255B1%255D
فرحه دنيتى واحساى انا مستنياك بفرحه قلبى انا وقلبى جوه قلبك واحساسك منى خايف يطاوعنى وفى كل دقيقه نبضه جوايا بيزيد

وكل دقاته وبكل قوة بتعاند وترسم مع كل نبضه اسم وينادى عليه

بكل حب استمع لدقاته  المسها  بقلبى اخذها بين يدى لماعلم يوما عن الحب شىء سوا قصص ف الخيال 11639

علمتنى ازاى الحب بيكونوهمس العشق وفى السكات سمعاك وعنيا عشقاك وقلبى بينادى عليك

اناديلك انا بايه احتارت معاك كل الاسامى حبيبى ولاطبيبى دائى ولا ودوائى اخويا ولا قريبى صديقى ولا نصيبى

ابويا ولا ادور انا ليه على وصف يوصف قلبى

وانا عندى كل ده

ليك انت لوحدك

وكفايه كده واسمع كلام الصمت من قلبى

وحس بشوقى انا ياحياه قلبى

بعشــــــــــــــــــmorــــــــــــقك

بكل حب استمع لدقاته  المسها  بقلبى اخذها بين يدى لماعلم يوما عن الحب شىء سوا قصص ف الخيال Image%2528494%2529
اليك ياكل كيانى احترت اى المعانى اسميك واى الكلام اهديك
[/size]
http://moun.mountada.net

بكل حب استمع لدقاته المسها بقلبى اخذها بين يدى لماعلم يوما عن الحب شىء سوا قصص ف الخيال
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» بكل حب استمع لدقاته المسها بقلبى اخذها بين يدى لماعلم يوما عن الحب شىء سوا قصص ف الخيال
» الحب كده...
» علمتني الحب ............ يا من اهواه
» اقوى قصيدة كتبت عن الحب والفراق
» كلمات اغنية مسلسل اخر ايام الحب